Jag och Holland lyxar

Några mornar sen bestämde jag och Grace oss för att lyxa lite till frukost, så vi steg upp tidigt och for till Providore, italienska restaurangen här i Robe ^^ Nu när pengarna rullar in så har jag inget emot att slösa tjugo dollar på frukost!


Ost/skinka/ägg toast med en cappuccino och färskpressad juice :D



Glad tjej! Vi tog en promenix ner till stranden också nä vi väl var på g.



En till glad tjej och skor.



Och så har jag äntligen bokat en resa till Perth och Adam, den 1a maj flyger jag från Adelaide! :) Har trivts mycket bättre än jag trodde här i lilla Robe men det är väl klart jag saknar min resekamrat, och från Perth åker vi troligen ganska på en gång upp efter västkusten mot Exmouth och vidare! Längtar efter att röra på mig lite nu.

Pum och krass!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0