Glass i stora lass!!

Herregud vilken påskhelg jag har haft! Visst hade jag förberett mig på mer folk och kunder men inte i dessa mängder. Glassen sålde som smör i solsken och för att fylla på våra förråd har vi gjort mer glass idag, CHOKLAAAAAAD (bland annat) ! :D

Och äntligen kom jag ihåg att ta lite bilder inne i "fabriken" ^^



Jag och chefen sliter... visst ser det jobbigt ut? ;)

Hittade ett pack bananer igår på extrapris som jag köpte till jobbet och våra banana boats, fick en vinflaska i utbyte av bossen. Inte helt fel. Så ikväll sippar vi på lite dessertvin till middagen.

Och maten står redan på bordet, blir nått holländskt ikväll. Adios!

/Elina


Kommentarer
Postat av: Anna-Maja

åhhh, den där chokladglassen ser himmelsk ut...jag dreglar!

2012-04-12 @ 21:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0