Elinas nya liv

Då var det min tur att blogga när jag äntligen figurerat ut vart jag får tag i gratis WiFi, biblioteket såklart!!

Jag lever numera i Robe och jobbar i ett sjukt fint café där jag säljer glass, banana boats, milkshakes, cappuccinos, smoothies, färskpressade juicer och iskaffe hela dagarna :D Dessutom får jag GÖRA GLASSEN tillsammans med chefen, och jag måste nog säga att jag börjar bli proffs vid det här laget. Favoriten bland glassarna är definitivt blodapelsin, bara titta på den!! Mmmm...


Jag dör.



Jag pressade ett berg av citron för den underbaaaaara citronsorben! Och till höger mina nya bekantskaper.



Här jobbar jag, and I love it! :D



Lite godispacketering till lolly shopen bredvid, inte helt fel.



Topping topping toppiiiiiiiing!



Efterrätt och mitt och Grace kök till höger, holländskan jag numera är sambo med.



Mitt egan rum, herregud vilken frihet med lite pivacy och egen dubbelsäng :D Och det glömde jag ju berätta, utöver dom 1000 dollar i veckan jag tjänar (7000 kr!!!) så får jag bo här gratis! Drömjobbet utan tvekan.




Lite sköna bilder från sista kvällen i Adelaide efter att Adam och Filip lämnade mig med tre Italianos. Craaazy night, and I say no more.



Fler inlägg kommer från lilla mig, peace!

//Elina


Kommentarer
Postat av: jenni

Åh va härligt. :)

2012-03-31 @ 18:55:00
Postat av: Elli

Häääärlig lön! :D Jag antar ju att du inte har nå planer på att komma hem till ett stycke liten elli ;)

2012-04-02 @ 09:26:48
Postat av: Elli

Häääärlig lön! :D Jag antar ju att du inte har nå planer på att komma hem till ett stycke liten elli ;)

2012-04-02 @ 09:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0