Det kryllar av kineser

Herre min gud vilka glassar det finns här i världen! Idag blev det en choklad sorbet som fick ta mig till himlen.

En liten rolig detalj är ju att detta land kryllar av asiater. Skulle jag inte veta bättre så skulle jag nog tippa på att jag var i Kina. De enda icke-asiaterna är ju turisterna, eller nej förresten, hälften av dem är ju åxå Kineser. För att se lite annat folk har jag suttit i hamnen mest hela dan och fotat folk, medan Adam har nördat på Harry Potter utställningen på Power House Museum. Här är lite goa bilder, enjoy!





Sådär ja! En elegant avslutning och nu väntar bädden!

//Miss Isaksson Kruukka


Kommentarer
Postat av: mamma Astrid

Finfina bilder - lite mera vardags, kul!

2012-01-10 @ 20:37:06
Postat av: Elina

Tack mamsen!! Det har blivit av en ny grej för mig att fota okänt folk :)

2012-01-11 @ 02:23:34
Postat av: kusin viktor

hej Elina har du badat i havet eller i en pool?

slut!

ps kom tillbaka i år hejdå

2012-01-11 @ 20:48:44
Postat av: Gabriella

Vilka fina bilder! Vad duktig du är på att fota :)

2012-01-11 @ 22:02:38
URL: http://gabriellahp.blogg.se/
Postat av: Elina

Hej Viktor!! Vi har badat i både pool och havet, men havet är häligast med sina stora turkosa vågor :D Jo nog kommer vi säkert hem i år, kanske till våren nångång :) Kram!



Tack så mycket Gabriella!! Det värmer :D

2012-01-12 @ 00:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0