Hej.

Okej, nu har jag varit i Perth i snart 3 veckor. Riktigt harlig stad maste jag saga! Men efter tre veckors chillande/misslyckat jobbsokande sa borjar det bli dags att rora sig vidare. Elina kommer om nagra dagar. Tills dess drar jag ivag pa en spontan road trip med nan random campervan for att se lite mer av sodra Western Australia. Och Filip sticker till Sydney.
Nar Elina kommer ska vi val forsoka ta oss upp langs kusten och simma med valhajar! :D


Favoritstallet i Perth! Gigantiska King's Park.


Fin, konstnarlig, vacker bild som jag ritat alldeles sjalv over hur jag rort mig over detta gigantiska land.

Ursakta stressinlagget, men dags att packa. Imorn ska jag mota upp en okand snubbe och aka mot okanda trakter!
Hoppas ni kan lasa utan de svenska, prickiga bokstaverna.

Heippa Hei!
/Adam

Kommentarer
Postat av: Lotte

Ja du Adam, du far verkligen se hela Oz.. sitter pa jobbet dag ut och dag in och önskar jag gjorde som du = aka mot okanda aventyr med nya manniskor! :-)

2012-04-28 @ 18:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0