Elina har beslutsångest

Idag har jag ångest. Extrem beslutsångest.

Stanna i Australien året ut? Åka hem till sommaren och alla underbara? Stanna ett tag extra, jobba hösten och börja plugga till våren 2013? Plugg redan till hösten?

Jag vet varken ut eller in. Nada. Zero. Nothing.

Det är klart jag saknar sverige ibland, men å andra sidan, kommer jag inte sakna detta land nått extremt när jag kommer hem? Kanske ångra att jag åkte och inte tog vara på ettårsvisumet? Dessutom har jag garanterat jobb här i Robe till hösten när säsongen drar igång igen, och det är ju inte dåligt om pengar jag tjänar här. Jag var så säker när vi åkte hemifrån att vi skulle vara hemma till sommaren, kanske till och med innan, men nu är även december ett alternativ. Jag funderar vidare... Kanske plockar upp fonen och ringer hem för lite råd.


Paketet jag fick hemifrån igår, gissa om jag blev glad!! Och jag njöööt av min kaviar/ost macka idag till lunch. Tack papsen för det! Desvärre hade det tagit ut det torkade renköttet i tullen, jag gissar att de sitter och festar på det nu.


Puss!!

/Elina


Kommentarer
Postat av: ella

Kom hem, SAKNAR JU DIG!

2012-04-18 @ 23:14:27
URL: http://ellakruukka.blogg.se/
Postat av: Becca

Håller me Ella, KOM HEM!!!

2012-04-18 @ 23:41:10
Postat av: malin

ja, KOM HEM!! vi saknar dig!

2012-04-19 @ 19:24:55
Postat av: Anna Rönnbäck

Fy vad taskigt att sno det dyra, goda köttet.



Stanna kvar! Ta vara på tiden och livet. Upplev världen! Plugga och leva i goda, fina (men kalla och ibland torra) Sverige kan du göra om nåt år, det finns kvar. Passa på nu medan du har chansen och verkar trivas så bra!!!

2012-04-19 @ 22:07:29
Postat av: Sanna

KOM FÖR TUSAN INTE HEM ÄNNU! Ni verkar ju leva drömmen där borta, Sverige står ju kvar ändå, varför ska ni komma hem till samma sak som ni kommer tillbaka till fast ni stannar lite extra i Australien. Ni åker ju inte precis dit varje dag.

2012-04-26 @ 14:04:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0