Ville bara säga att vi lever.

Vi påbörjade en roadtripp upp emot Broome så fort jag kom till Perth efter mina veckor i Robe, och nu är vi ungefär halvvägs när bilen bestämmer sig för att inte orka mer. Eller jag borde kanske säga för att chauffören bestämmer sig för att vi helt plötsligt har alldeles för mycket bagage och vikt på bilen.. Så nu är vi fast här i Exmouth med ett flyg bokat från Broome om en vecka. Men vi släpper det för en stund för imorgon snorklar vi med VALHAJAR ute på det blå!



Några sköna.


Mer bilder kommer, jag lovar!

Eder Elliiiina


Kommentarer
Postat av: astrid mamma

Hajarna,hajarna, hajarna. Först kom pappa haj...sen kom mamma haj.....

Det går väl bussar om bilen inte vil....!?

Kram och enjoy ordentligt vad ni än gör

äventyrar eller chillar(!)

2012-05-08 @ 09:33:08
Postat av: en från pajala

hur länge blir ni kvar där?:)

2012-05-11 @ 15:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0