Inget i jämförelse

Okey, måndag och ny vecka.

Gårdagen var en mkt fin avslutning på första arbetsveckan. Lönen fick jag kontant i handen (plus 50 dollar extra som av nån anledning hamnade i lönekuvertet) och på det BBQ och semlor. Dock är ju mina små ljusstunder inget i jämförelse med vad Adam pysslar med. Tror dom åker upp mot Darwin just nu han och Filip, efter att ha sett Kings Canyon, besökt ett känguru "barnhem", sett både soluppgången och solnedgången över Ayers Rock och dessutom sovit under stjärnorna mitt ute i öknen. Klart jag är avundsjuk. Jag serverar glass hela dagarna, kanske inget sådär jätte spännane och äventyrligt. Men nåja, jag får väl nöja mig med bilder från deras färd tvärs över landet, och bilder kommer dom nog ha en heeeeeel del av ;)

Bjuder på lite Robe vardag.


Inte helt fel det här stället.



Lite sten och some crazy Dutch people.



Special edition campingset.


Jag återkommer inom kort, pusspuss!

/Elina


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hoppas att ni har super roligt där borta!

Är ännu lite avundsjuk på er ;) Riktigt härliga bilder ! :D Lycka till i fortsättningen också! :)

2012-04-02 @ 15:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0